bliss X Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Hva slags båt har du da Coronet27? Det er vel ingen Coronet 27 du har bilde av i avataren din? Kjøpt ny båt? Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Forholdvis ny eier av Skilsø 33 med kamd 44. Flott båt med gode sjøegenskaper. Eneste minus er at salongen og førerstolen er på samme side . Kunne tenkt meg at vi satt ved siden av hverandre når båten var ifart. Har hatt Coronet 27 i 9 år ( bensin motor ) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Hei Ja enig forum er super og mye lære meg noe ting i båten. Takk FORUM. Skål Mvh At-le Medlem :http://www.deafboatclub.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Dette forumet er helt unikt, spør du meg. I tillegg til mye nyttig informasjon føler jeg at fellskapet på forumet også er unikt. Se bare på oppslutningen på årets treff i Horten. Etter noen år på BP har jeg og fruen fått mange gode båtvenner. Dette har vært med å berike får fra før gode båtliv. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Er det flere treff hvert år og hvor blir første treff neste år? Jeg har båten i Årefjorden ved Rygge. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Er det flere treff hvert år og hvor blir første treff neste år? Jeg har båten i Årefjorden ved Rygge. <{POST_SNAPBACK}> Jøss - nesten nabo da Hvor i Årefjorden ligger du? Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Enig i alle positive uttalelser om både stil og innhold. Jeg har lært utrolig mye gjennom å lese nye og gamle innlegg her på BP. Og så må jeg gjenta meg selv: kona mi har ikke klagd på pc-bruken min de siste årene, men så fant jeg baatplassen... Det nytter jo ikke å forklare henne at jeg holder på å ta grunnfag i båthold. Jeg kunne derimot forsøkt å fortelle hvor mye jeg har klart å skru selv, etter å ha skaffet meg kunnskap her. Det er noe med at man våger litt mer, når man har litt mer informasjon. Så nok en gang; -Tusen takk. (Jeg vil selvfølgelig bidra selv og, når jeg tror jeg har noe å bidra med). Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 (redigert) Er det flere treff hvert år og hvor blir første treff neste år? Jeg har båten i Årefjorden ved Rygge. <{POST_SNAPBACK}> Ligger ann til Hortenstreff helgen etter Færderseilasen. Det blir egen tråd for treffet på nyåret. velkommen til neste års treff på Eiken, Indre havn i Horten. Redigert 29.September.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Hvor i Årefjorden ligger du? Jeg leier privat men står på venteliste på Fuglevik Marina. Det er mange før meg på lista så det er litt usikkert. Har en plass i Onsøy som kan kan få, så det er mulig jeg skifter plass til våren Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 (redigert) Jeg leier privat men står på venteliste på Fuglevik Marina. Det er mange før meg på lista så det er litt usikkert. Har en plass i Onsøy som kan kan få, så det er mulig jeg skifter plass til våren <{POST_SNAPBACK}> Jeg har sendt deg IM. Redigert 29.September.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 30.September.2005 Link til dette innlegget Svart 30.September.2005 Kjempenettsted, har helt klart blitt avhengig! Kona sier sier at pc'n får mer stell enn hun? Har prøvd å forklare men... Har noen en rågod forklaring som går rett hjem så send den umiddelbart! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
kapptein Svart 30.September.2005 Link til dette innlegget Svart 30.September.2005 Kjempenettsted, har helt klart blitt avhengig! Kona sier sier at pc'n får mer stell enn hun? Har prøvd å forklare men... Har noen en rågod forklaring som går rett hjem så send den umiddelbart! <{POST_SNAPBACK}> Hva med "Båten er min gud, og baatplassen.no dens profet" (Har nettopp lest "andakt-tråden" ser du...) Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
cleo Svart 30.September.2005 Link til dette innlegget Svart 30.September.2005 Tror den gamle engelske dame opptar nok av min tid, så om jeg i tillegg skal begynne og tilbe henne som en gud tar det nok helt av! Nei, her må det nok mer list til enn religion! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Skipper Worse Svart 30.September.2005 Link til dette innlegget Svart 30.September.2005 (redigert) Hva med "Båten er min gud, og baatplassen.no dens profet" Midt i blinken!! Kjønnsnøytralt, til og med! Selv om det burde ha vært "hennes" profet. Båter er jo hokjøn. Aner vi et nytt slagord for baatplassen her?? Dette har jo mye mer schwung enn "din hjemmehavn på nettet". Redigert 30.September.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baltic Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Båter er jo hokjøn. <{POST_SNAPBACK}> Ikke enig Båter har, som som ellers i dyreriket , begge kjønn! Noen ganger ligger hun, nede ved kaia (da er det som regel en større skute man omtaler som hun) og andre ganger ligger han nede ved kaia Alt i følge min egen dialekt Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Meget bra forum. Ett forslag til forbedring (optimalisering ) er å sette anbefalte båtlinker inn i en liste med kommentarer ved siden av. De behøver ikke sorteres. Mange av linkene virker ikke lenger heller... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Meget bra forum. Ett forslag til forbedring (optimalisering ) er å sette anbefalte båtlinker inn i en liste med kommentarer ved siden av. De behøver ikke sorteres. Mange av linkene virker ikke lenger heller... <{POST_SNAPBACK}> Nye linker blir 2-3 ganger i året overført til de passende kategoriene i emneoversikten. Og deretter blir de også med jevne mellomrom testet på om de fortsatt er i live (ca 2 stykker testes hver dag - er de ok kommer de bakerst i køen for neste test, feiler de testes de igjen neste dag og kommer dermed under observasjon). Men 'Anbefalte båtlinker' blir IKKE testet, kun emneoversikten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.