Jump to content

Beste forumet på www

Pinne

Recommended Posts

Dette forumet er helt unikt, spør du meg. I tillegg til mye nyttig informasjon føler jeg at fellskapet på forumet også er unikt. Se bare på oppslutningen på årets treff i Horten. :cheers:

Etter noen år på BP har jeg og fruen fått mange gode båtvenner. :flag:

Dette har vært med å berike får fra før gode båtliv.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Enig i alle positive uttalelser om både stil og innhold. Jeg har lært utrolig mye gjennom å lese nye og gamle innlegg her på BP. Og så må jeg gjenta meg selv: kona mi har ikke klagd på pc-bruken min de siste årene, men så fant jeg baatplassen... Det nytter jo ikke å forklare henne at jeg holder på å ta grunnfag i båthold.

Jeg kunne derimot forsøkt å fortelle hvor mye jeg har klart å skru selv, etter å ha skaffet meg kunnskap her. Det er noe med at man våger litt mer, når man har litt mer informasjon. Så nok en gang; -Tusen takk.

(Jeg vil selvfølgelig bidra selv og, når jeg tror jeg har noe å bidra med).

Er det flere treff hvert år og  hvor blir første treff neste år? Jeg har båten i Årefjorden ved Rygge.

<{POST_SNAPBACK}>

Ligger ann til Hortenstreff helgen etter Færderseilasen. Det blir egen tråd for treffet på nyåret.

velkommen til neste års treff på Eiken, Indre havn i Horten. :cheers::sailing:

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.

Hva med "Båten er min gud, og baatplassen.no dens profet" 

Midt i blinken!! :flag:

Kjønnsnøytralt, til og med! Selv om det burde ha vært "hennes" profet. Båter er jo hokjøn.

Aner vi et nytt slagord for baatplassen her?? Dette har jo mye mer schwung enn "din hjemmehavn på nettet". :lol::lol:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Meget bra forum.  :cool:

Ett forslag til forbedring (optimalisering  :wink: ) er å sette

anbefalte båtlinker inn i en liste med kommentarer ved siden av.

De behøver ikke sorteres.

Mange av linkene virker ikke lenger heller...

<{POST_SNAPBACK}>

Nye linker blir 2-3 ganger i året overført til de passende kategoriene i emneoversikten. Og deretter blir de også med jevne mellomrom testet på om de fortsatt er i live (ca 2 stykker testes hver dag - er de ok kommer de bakerst i køen for neste test, feiler de testes de igjen neste dag og kommer dermed under observasjon). Men 'Anbefalte båtlinker' blir IKKE testet, kun emneoversikten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...