Libra1985 Startet 21.April.2020 Link til dette innlegget Startet 21.April.2020 (redigert) Hei. Min ryds 478gti (16")skal snart på vannet, men den samler tydeligvis vann på innsiden av dobbeltskroget. Ferskvann. Løftet litt på hengeren så rant det ut ganske mye vann fra der bånnproppen sitter. Når jeg tittet inn der bånnproppen sitter så jeg en løs del. Så ut som en slags pakning, rund med et hull i. Materialet er jeg usikker på, så ut som en sånn "vinkork" i fargen og materialet. På størrelse med en fyrstikk eske. Fikk ikke tak i den, må prøve med en lang tang. Relevant opplysning; båten smalt i asfalten under sjøsetting for to år siden, hakk inn til gelcoat like under der bånnproppen skrus fast. Har limt og tatt bånnstoff på skaden. Håper på svar hvis noen har tips eller erfaring. Redigert 21.April.2020 av Libra1985 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 22.April.2020 Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 Et bilde sier mer enn 1000 ord :) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Havlengt Svart 22.April.2020 Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 Med dette informasjonsgrunnlaget er det ein jobb for Snåsamannen å vurdera problemet.. - Sleng på bilder så får du hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
Libra1985 Svart 22.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 (redigert) Ok, skal prøve å ta bilde. Er på jobb til i kveld. Men jeg får uansett neppe tatt bilde av den løse delen, for den forsvant inn i skroget igjen. Og skaden er behandlet med ett lag epoxy. Redigert 22.April.2020 av Libra1985 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Libra1985 Svart 22.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 Bilder. Umulig å se den løse delen inne i skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.