FrøkenKaptein Startet 22.April.2020 Link til dette innlegget Startet 22.April.2020 Arvingen min har en snekke med en Buck 36. Når han skal stoppe motoren bruker han nøkkelen. Noen ganger stopper den på 1 vridning og noen gang er 2. vridning. Noen ganger stopper den ike i det hele tatt. Kan noen forklare meg hvordan det fungerer dette med å stoppe motoren på denne måten? Og evnt hva vi må gjøre for å fikse problemet? Selv er jeg vant til en stoppknapp som er festet til en vaier....... Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Hvordan fungerer stoppknapp på motor". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.April.2020 Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 Den er koplet til en stoppsolenoid som drar i hendelen på pumpa for deg, i stedet for wire. Så dere må sjekke alle koplinger og evt tenningslås. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
A.M.S. Svart 22.April.2020 Link til dette innlegget Svart 22.April.2020 Dette bildet viser høytrykkpumpe til DV36. Når stoppsolenoid (nr 38 på bildet) får ``+`` fra tenningsnøkkel stopper motoren. Det som forårsaker problemer med stopp kan være dårlig kontakt i tenningsnøkkel, dårlig ledningsnett eller selve stopsolenoid. Sitér dette innlegget Link to post
bengtg Svart 29.April.2020 Link til dette innlegget Svart 29.April.2020 Jeg hadde samme problemet. Jeg kjøpte ny lås, alt ok etterpå. Den var nok slitt etter 30år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.