Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

14,96V KAN være riktig, men da skal det være jævlig kaldt. Selv så opererer jeg i mange minusgrader, men har satt maks på 14,8V med tanke på elektronikken og lyspærne. Men Sønnak har ikke produktblader til batteriene sine, så det er vanskelig å si noe sikkert, men ta en titt Her. Men hva slags bryter er det du har iom at minus også går dit?

Kjellg

Kjellg

14,96V KAN være riktig, men da skal det være jævlig kaldt. Selv så opererer jeg i mange minusgrader, men har satt maks på 14,8V med tanke på elektronikken og lyspærne. Men Sønnak har ikke produktblader til batteriene sine, så det er vanskelig å si noe sikkert. Men hva slags bryter er det du har iom at minus også går dit? Men ta en titt her

Kjellg

Kjellg

14,96V KAN være riktig, men da skal det være jævlig kaldt. Selv så opererer jeg i mange minusgrader, men har satt maks på 14,8V med tanke på elektronikken og lyspærne. Men Sønnak har ikke produktblader til batteriene sine, så det er vanskelig å si noe sikkert. Men hva slags bryter er det du har iom at minus også går dit? 

• Create New...