-frank- Startet 23.April.2020 Del på Facebook Startet 23.April.2020 Hei, Min bror har vært å demontert starteren av båten sin og når husker han ikke hvordan den var koblet. Starteren har 2 tilkoplinger på siden ved drevet, og 1 tilkobling bak. Er det noen som vet hvordan du kobler for å sjekke om den siver rundt. Frank Sitér dette innlegget Hansvik 455 - Yamaha 90 Link to post
-frank- Svart 24.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2020 Glemte å skrive at jeg tenker da på + og - Har prøvd på de 2 polene som vises på bilde, men det skjer ingenting. Men så er det jo en kraftig tilkobling i rompa på den også. Frank Sitér dette innlegget Hansvik 455 - Yamaha 90 Link to post
mateco Svart 24.April.2020 Del på Facebook Svart 24.April.2020 Prøv Minus(-) til gods og Pluss(+) på grov tilkobling. Gi så et Pluss-signal (innslag/start) til den mindre tilkoblingen! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
-frank- Svart 24.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2020 7 minutes ago, mateco said: Prøv Minus(-) til gods og Pluss(+) på grov tilkobling. Gi så et Pluss-signal (innslag/start) til den mindre tilkoblingen! Aha, ja den versjon har jeg ikke testet Skal teste i ettermiddag. Hjertelig takk! Sitér dette innlegget Hansvik 455 - Yamaha 90 Link to post
index Svart 24.April.2020 Del på Facebook Svart 24.April.2020 Surr den skikkelig fast om den ikke er montert, startere rykker skikkelig til når de får strøm! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.