Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei, 

Jeg har et ror som er laget av svart stål. I fjor ble roret sandblåst, grunnet med to lag epoksy grunning, og så malte jeg på et bunnstoff som var beregnet på stål- og aluminiumsbåter; «Hempel Alusafe». Det virket rett og slett dårlig; det grodde rur og skjell som bare det! 

Jeg har to store sink-anoder skrudd rett på roret, så da lurte jeg på om jeg i stedet kunne bruke vanlig selvpolerende bunnstoff på roret?

Vil sinken beskytte stålroret mot tæring, når det er kobber i bunnstoffet?

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei, 

Jeg har et ror som er laget av svart stål. I fjor malte jeg på et bunnstoff som var beregnet på stål- og aluminiumsbåter; «Hempel Alusafe». Det virket rett og slett dårlig; det grodde rur og skjell som bare det! 

Jeg har to store sink-anoder skrudd rett på roret, så da lurte jeg på om jeg i stedet kunne bruke vanlig selvpolerende bunnstoff på roret?

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei, 

Jeg har et ror som er laget av svart stål. I fjor malte jeg på et bunnstoff som var beregnet på stål- og aluminiumsbåter; «Hempel Alusafe». Det virket rett og slett dårlig; det grodde rur og skjell som bare det! 

Jeg har to store sink-anoder skrudd rett på roret, så la lurte jeg på om jeg i stedet kunne bruke vanlig selvpolerende bunnstoff i steden?

• Create New...