Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

TrikkerN Lønning skrev On 28.4.2020 at 7.31:

Har du lokalisert hvor lekkasjen er? Er det rift,hull eller rett og slett skjøten som ikke holder mål?

Vis hele sitatet  

Jeg ikke undersøkt alle tankene som har feilet, men jeg har et inntrykk av at det er skjøten som ikke holder mål, særlig i hjørnene.

Disse tankene består av en plastsekk som ligger i en ugjennomsiktig vinylpose, dermed er det ikke trivielt å se hvor det lekker (det er litt arbeid å ta plastsekken ut uten å ødelegge vinylposen).  Plastsekken er vel laget av to rektangler som er sveiset sammen i kantene.  Det jeg ser nå er også at vannet renner ut fra et hjørne, så meget mulig at det er skjøten som har revnet.

tobixen

tobixen

TrikkerN Lønning skrev On 28.4.2020 at 7.31:

Har du lokalisert hvor lekkasjen er? Er det rift,hull eller rett og slett skjøten som ikke holder mål?

Vis hele sitatet  

Jeg ikke undersøkt alle tankene som har feilet, men jeg har et inntrykk av at det er skjøten som ikke holder mål, særlig i hjørnene.

Disse tankene består av en plastsekk som ligger i en ugjennomsiktig vinylpose, dermed er det ikke trivielt å se hvor det lekker (det er litt arbeid å ta plastsekken ut uten å ødelegge vinylposen).  Det jeg ser nå er også at vannet renner ut fra et hjørne.

• Create New...