Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Takk for tips:) Wallas Service, ja jeg er enig i at det kanskje er litt råflott, men jeg bruker ikke båten helt som andre heller. Det er en helårsbåt og jeg syns det er veldig greit å kunne ta med ferdig mat og gå rett fra jobb f.eks heller enn å kjøre hjem...

Steke pizza i stekpanne, jeg har prøvd, det har jeg aldri fått til...

Har spurt SeaTronic nå om forskjellen, de visste ikke, me skulle sjekke opp og ringe tilbake. Stekovn vi hadde i seilbåten hadde bare ett rør med flammer fra små hull på hver side av dette røret, det ført jo til at pizzaen ble svart noen steder og ikke stekt andre steder. Løsningen ble å legge en av stekeplatene nederst, da fordelte varmen seg bedre, men det tok vinter og vår å steke pizza i den.

Heller mot grill når pengene først sitte løst, men får ned å ta skikkelige kontroll mål først så jeg ikke går på en smell på monteringen...

AIS og hekktrøster blir nok prosjekt for 2021

bjoris

bjoris

Takk for tips:) Wallas Service, ja jeg er enig i at det kanskje er litt råflott, men jeg bruker ikke båten helt som andre heller. Det er en helårsbåt og jeg syns det er veldig greit å kunne ta med ferdig mat og gå rett fra jobb f.eks heller enn å kjøre hjem...

Har spurt SeaTronic nå om forskjellen, de visste ikke, me skulle sjekke opp og ringe tilbake. Stekovn vi hadde i seilbåten hadde bare ett rør med flammer fra små hull på hver side av dette røret, det ført jo til at pizzaen ble svart noen steder og ikke stekt andre steder. Løsningen ble å legge en av stekeplatene nederst, da fordelte varmen seg bedre, men det tok vinter og vår å steke pizza i den.

Heller mot grill når pengene først sitte løst, men får ned å ta skikkelige kontroll mål først så jeg ikke går på en smell på monteringen...

bjoris

bjoris

Har spurt SeaTronic nå om forskjellen, de visste ikke, me skulle sjekke opp og ringe tilbake. Stekovn vi hadde i seilbåten hadde bare ett rør med flammer fra små hull på hverside av dette røret, det ført jo til at pizzaen ble svart noen steder og ikke stekt andre steder. Løsningen ble å legge en av stekeplatene nederst, da fordelte varmen seg bedre, men det tok vinter og vår å steke pizza i den.

bjoris

bjoris

Har spurt SeaTronic nå om forskjellen, de visste ikke, me skulle sjekke opp og ringe tilbake. Stekovn vi hadde i seilbåten hadde bare ett rør med stikkflatter på hver side av røret på tverst, det ført jo til at pizzaen ble svart noen steder og ikke stekt andre steder. Løsningen ble å legge en av stekeplatene nederst, da fordelte varmen seg bedre, men det tok vinter og vår å steke pizza i den.

• Create New...