Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Pøs på med bilder fra kanalene, jeg har lyst til å gjøre det samme innen to-tre år. :thumbsup:

Hvordan er det med nett-tilgang i kanalene? Etter erfaringen jeg gjorde meg med gjemmekontor i båten i hele juni så har jeg begynt å leke med tanken på å kunne prøve dette også på en slik tur. Da kunne jeg sluppet å tatt så mye ulønnet permisjon som jeg opprinnelig tenkte på. Tror kanskje jobben etter erfaringene fra koronapandemien kan være mer åpen for slikt.

Men da er jeg avhengig av å ha et stabilt fungerende nett, så hører gjerne på erfaringene deres med det!

Pequod

Pequod

Pøs på med bilder fra kanalene, jeg har lyst til å gjøre det samme innen to-tre år.

Hvordan er det med nett-tilgang i kanalene? Etter erfaringen jeg gjorde meg med gjemmekontor i båten i hele juni så har jeg begynt å leke med tanken på å kunne prøve dette også på en slik tur. Da kunne jeg sluppet å tatt så mye ulønnet permisjon som jeg opprinnelig tenkte på. Tror kanskje jobben etter erfaringene fra koronapandemien kan være mer åpne for slikt.

Men da er jeg avhengig av å ha et stabilt fungerende nett, så hører gjerne på erfaringene deres med det!

• Create New...