Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

Takk igjen @Tom Rør nå i lockdown skjer det ikke så mye her dessverre, men det er jo litt av poenget. 

Takk for det @Ask ruten vår fra Travemunde til Port St. Luis har etter sigende ca. 280 sluser, men vi har ikke ført et nøyaktig regnskap. Hvis jeg skulle tippet antallet så hadde jeg sagt nærmere 1000, det kjennes mer som 1000 enn 280 for å si det slik :giggle:.

Barbaria

Barbaria

Takk igjen @Tom Rør nå i lockdown skjer det ikke så mye her dessverre, men det er jo litt av poenget. 

Takk for det @Ask ruten vår fra Travemunde til Port St. Luis har ca. 280 sluser, men vi har ikke ført et nøyaktig regnskap. Hvis jeg skulle tippet antallet så hadde jeg sagt nærmere 1000, det kjennes mer som 1000 enn 280 for å si det slik :giggle:.

Barbaria

Barbaria

Takk for det @Ask turen vår fra Travemunde til Port St. Luis har ca. 280 sluser, men vi har ikke ført et nøyaktig regnskap. Hvis jeg skulle tippet antallet så hadde jeg sagt nærmere 1000, det kjennes mer som 1000 enn 280 for å si det slik :giggle:.

• Create New...