Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

24 Desember 2020. Port Cannes, France

Da har det plutselig blitt Julaften og selv om de her i Frankrike ferier dagen i morgen så er vi på Sothis i julestemning. Skarpøye disker opp med «Svenske julefavoritter» som flygande Svensson, runde kjøttkaker, kald skinke og varm rødvin med spritsmak. Er jeg heldig så blir det riskrem i kveld :giggle:

Vi har igjen snakket med vår kjære havnekaptein og fått tildelt en ny plass frem til over nyttår. Vi måtte koble om til 32Amp kontakt selv...det ble en feilkobling hvor sikringene gikk :giggle:

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig God Jul fra oss på Sothis.

:santcheer1:

Barbaria

Barbaria

Da har det plutselig blitt Julaften og selv om de her i Frankrike ferier dagen i morgen så er vi på Sothis i julestemning. Skarpøye disker opp med «Svenske julefavoritter» som flygande Svensson, runde kjøttkaker, kald skinke og varm rødvin med spritsmak. Er jeg heldig så blir det riskrem i kveld :giggle:

Vi har igjen snakket med vår kjære havnekaptein og fått tildelt en ny plass frem til over nyttår.

Barbaria

Barbaria

Da har det plutselig blitt Julaften og selv om de her i Frankrike ferier dagen i morgen så er vi på Sothis i julestemning. Skarpøye disker opp med «Svenske julefavoritter» som flygande Svensson, runde kjøttkaker, kald skinke og varm rødvin med spritsmak. Er jeg heldig så blir det riskrem i kveld.

Vi har igjen snakket med vår kjære havnekaptein og fått tildelt en ny plass frem til over nyttår.

Barbaria

Barbaria

Vi på Sothis ønsker alle på Båtplassen en riktig God Jul :santcheer1:

• Create New...