Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

Hulda skrev On 6.2.2021 at 16.54:

Ikke vær lei for at dere gikk glipp av Picasso. Har vært der, gidder ikke en gang til, oppskrytt. Masse fotografier av Picasso, med og uten pensel, med og uten klær. For spesielt interesserte. 

Potta til Volvo er ikke verdens beste. 

Vi er ikke så lei oss for stengte museer. Vi er normalt ikke så store på hverken ruiner eller museer, men nå som alle restauranter og barer er stengt så....hva skal man gjøre.

Jeg fikk vært på Marinemuseet i Toulon, men det var ikke mye å skryte av i forhold til det vi har i Horten. 

Volvo potta har vart i 18 år i fuktig, varmt og salt miljø, muligens. Det så faktisk ut som den hadde vært reparert tidligere så kanskje den ikke har vart riktig så lenge. Jeg har begynt å hate deler laget i plast (ref vannfilter fra Vetus etc. etc.) så jeg forsøker i lengste mon å unngå driten. 

Barbaria

Barbaria

Hulda skrev On 6.2.2021 at 16.54:

Ikke vær lei for at dere gikk glipp av Picasso. Har vært der, gidder ikke en gang til, oppskrytt. Masse fotografier av Picasso, med og uten pensel, med og uten klær. For spesielt interesserte. 

Potta til Volvo er ikke verdens beste. 

Nei, vi er så lei oss for stengte museer. Vi er normalt ikke så store på hverken ruiner eller museer, men nå som alle restauranter og barer er stengt så....hva skal man gjøre.

Jeg fikk vært på Marinemuseet i Toulon, men det var ikke mye å skryte av i forhold til det vi har i Horten. 

Volvo potta har vart i 18 år i fuktig, varmt og salt miljø, muligens. Det så faktisk ut som den hadde vært reparert tidligere så kanskje den ikke har vart riktig så lenge. Jeg har begynt å hate deler laget i plast (ref vannfilter fra Vetus etc. etc.) så jeg forsøker i lengste mon å unngå driten. 

• Create New...