Jump to content

Edit History

Skarpöga

Skarpöga

@PequodJa du Pequod, gott att höra att fler än vi tillbringar timmar åt att leta efter ting som man absolut vet att man har men inte vart! 

@Hulda, jag är helt enig med dig?Jag är den ordningsamma i båten, resten bara surrar runt och tror de har koll! 

@TideRace, kul att du följer med på vår vagabonderade runt om i Europa! Jo, det är mycket som sker i ”Huset vårt” och vi strävar efter att stuva efter principen- ting man använder ofta ligger nära och lätt tillgängligt! Lyckas vi? Oftast men långt ifrån alltid! 

Vi har också delat in båten i olika domäner och ansvarsområde och fan ta den person, läs Kapten, som ändrar och stuvar om i mina domäner??

Skarpöga

Skarpöga

@Pequod

@Hulda

@TideRace
Ja du Pequed, gott att höra att fler än vi tillbringar timmar åt att leta efter ting som man absolut vet att man har men inte vart! 

Hulda, jag är helt enig med dig?Jag är den ordningsamma i båten, resten bara surrar runt och tror de har koll! 

TideRace, kul att du följer med på vår vagabonderade runt om i Europa! Jo, det är mycket som sker i ”Huset vårt” och vi strävar efter att stuva efter principen- ting man använder ofta ligger nära och lätt tillgängligt! Lyckas vi? Oftast men långt ifrån alltid! 

Vi har också delat in båten i olika domäner och ansvarsområde och fan ta den person, läs Kapten, som ändrar och stuvar om i mina domäner??

• Create New...