Barbaria
salming skrev On 18.1.2023 at 2.03:Har ni slagit till och blivit husägare? Grattis i så fall
Huseier og huseier fru blom, men det ser ut til at vi skal bo på land en periode fremover. Det blir jo en utfordring etter 11 år i båt . Takk for det @salming
Tor Arild skrev On 19.1.2023 at 15.30:Takk for ny oppdatering :)
Må også meddele at nå som jeg ser ut på slapsete 15cm snø, så er det ikke bare misunnelse på hvor dere er, men også nysgjerrighet!!
Går da ikke an å legge ut slike teasere uten mer informasjon!?
Ser frem til neste oppdatering! :)
Bare hyggelig :)
Det var jo det med været ja. Jeg holder ikke ut med is og slaps lengre, jeg har fått snø og is allergi. Informasjonen kommer fortløpende, det er bare å holde utkikk. Det har vært en lang båttur, og nå blir det kanskje en lang biltur å skrive om også. Eventyret fortsetter i alle fall
Bergen dørk skrev for 21 timer siden:Selv om hotellet hadde kun 1 stjerne, hadde rommet gigantisk kjøleskap! 😂
Godt nyttår!
Takk for det @Bergen dørk
Ja, kjølingen var det ikke noe galt med vinterstid. Når man må ligge under dyna med klær for å drikke en kald øl så vet man at du er på et hotell i særklasse. Men det skal sies at verten på hotell Avaton var veldig hyggelig og hjelpsom. Han kunne blant annet fortelle om en fast norsk gjest som var psychologist, men det viste seg til slutt at han var musician, nesten det samme
Stolen var ikke på vårt rom..