Barbaria
index skrev On 3.3.2023 at 15.06:Gratulerer med nye utfordringer. Det er vel sånt at veien blir til mens man går, om lysten på båtreiser blir for påtrengende er det alltid mulig å kjøpe seg en ny båt.
Takk for det @index Du har helt rett og vi har tenkt akkurat det samme, en ny båt kan vi alltids få tak i.
Men det blir ikke dessverre Sothis og det får vi leve med.
Bjørn Løvjomås skrev On 3.3.2023 at 21.31:Fint sted. Men hva når det ikke gynger.. når dere skal sove 😉😅😅
Takk takk @Bjørn Løvjomås. Vannseng, eller nok Retsina før leggetid
Tom Rør skrev On 3.3.2023 at 23.03:Takk for turen, og lykke til som landkrabber. Når sant skal sies, er det ikke bare glede med båt heller, så jeg tipper dere ihvertfall ikke får flere bekymringer enn dere hadde som redere😊
Bare hyggelig @Tom Rør. Båten har ikke gitt oss noen problemer og har vært en glede å eie.
Ankerfestet derimot har vært problematisk noen ganger
trixie2 skrev On 4.3.2023 at 10.06:Får bare si takk for turen og lykke til videre.
Jeg har fått være med dere på en imponerende reise gjennom Europa og ned i Middelhavet.
Takk for at du har fulgt med @trixie2 .
Det har vært en opplevelse vi aldri glemmer og bare gode minner siden alt har gått mer eller mindre bra.
lurvetass skrev On 4.3.2023 at 11.10:Det er en tid for alt så lurt å ikke låse seg, men la livet utvikle og utfolde seg og ta muligheter underveis.
Det har vært kjempeartig å følge dere ombord og håper dere lager noen oppdateringer fremover også om hva som skjer videre?
Det har du rett i @lurvetass. Vi kommer nok til å oppdatere bloggen vår på http://www.sothis.se med noen prosjekter.
Pequod skrev On 5.3.2023 at 17.00:Trist lesning egentlig, hvis jeg først og fremst tenker på all den gleden denne velskrevne tråden har gitt meg, og de opplevelsene dere har delt, men samtidig forståelig! Det ser ikke helt galt ut det der, rent bortsett fra at jeg nok selv ville ha valgt et sted med havutsikt! Blir spennende å følge utviklingen av bloggen deres og den retningen den nå tar. Tusen takk for at dere har delt så mye med oss gjennom nesten tre år!
Takk for hyggelige ord @Pequod, men nei det er ikke noe trist eller vemodig med dette, vi gleder oss til å bli landkrabber en stund fremover. Havutsikt har vi sørger for å ha plenty av til og med fra kjøkkenvindu
Bonus skrev On 5.3.2023 at 17.19:Livet slutter da ikke om man går på land. Det bare virker slik …
Det er da masse å ta seg til på landjorda også. Som å fly helikopter gjennom Grand Canyon f.eks.
Nei, det gjør jo ikke det @Bonus det blir bar en overgang til. Et liv uten overganger blir bare repetisjoner og de kan man få nok av. Det høres spennende ut med en heli tur i Grand Canyon
Sangen er fin, minnene lige så.