Hydra Startet 28.April.2020 Link til dette innlegget Startet 28.April.2020 Noen som har erfaringer ved kjøp hos boatlab ? Priser,reklamasjon +++ ? Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Har prøvd å legge inn bestilling. Ventet en uke på at pakken skal sendes. Får ikke svar og nå står lagersaldo at det plutselig er tomt. Dette opplevde tidligere, og da kansellerte jeg. Personlig unngår jeg nå denne nettbutikken Sitér dette innlegget Link to post
Vdub Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Har ikke annen erfaring enn at jeg bestilte en vare derfra sist uke og jeg fikk varen på døra denne uken, så det var problemfritt for min del. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Handler aldri der igjen jeg. Ventet en uke på at varen skal sendes. Fokk mail nå etter å ha sendt de 3 mailer. Nå var varen plutselig utsolgt for sesongen. Den stod på lager i det jeg la inn ordren. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Vdub skrev for 9 timer siden: Har ikke annen erfaring enn at jeg bestilte en vare derfra sist uke og jeg fikk varen på døra denne uken, så det var problemfritt for min del. Samme her. Jeg bestilte en vare mandag kveld i forrige uke. Levert på døra mandag denne uka. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Ttopp Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Har bestilt både seilbåtdeler og motordeler flere ganger, tar litt tid i transport men aldri noen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.