Jump to content

Edit History

Torsen67

Torsen67

Dette er en uting i bransjen. Selv fikk jeg tilbud på ca 17.000,- for full pakke på Sleipner 4 hk baugpropell, uten montering (25 fots båt) på et båtsenter i Oslofjorden.

Men hva blir det med montering? Tja, det var vanskelig å svare på.

Hva med 30.000,- ish? Ja, 30-35K ender det nok på, kommer litt an på hvordan utfordringene er på din båt.

Endte opp med 49K! Og det kan legges til at min båt er en drøm og montere baugtruster på. Fritt leide rett ned i oppbevaringrommet der den skulle monteres.  I tillegg så var det plutselig mye elektrisk som ikke virket i etterkant. Måtte inn med elektriker.

Kommer ikke til å å handle så mye som en syrefast skrue der i ettertid. 

Torsen67

Torsen67

Dette er en uting i bransjen. Selv fikk jeg tilbud på ca 17.000,- for full pakke på Sleipner 4 hk baugpropell, uten montering (25 fots båt)

Men hva blir det med montering? Tja, det var vanskelig å svare på.

Hva med 30.000,- ish? Ja, 30-35K ender det nok på, kommer litt an på hvordan utfordringene er på din båt.

Endte opp med 49K! Og det kan legges til at min båt er en drøm og montere baugtruster på. Fritt leide rett ned i oppbevaringrommet der den skulle monteres.  I tillegg så var det plutselig mye elektrisk som ikke virket i etterkant. Måtte inn med elektriker.

Kommer ikke til å å handle så mye som en syrefast skrue der i ettertid. 

• Create New...