najevo Startet 28.September.2005 Link til dette innlegget Startet 28.September.2005 Hei alle båtvenner ! jeg har et oppussing / ombyggingsprosjekt på gang, er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt sandwichlaminat, som kan støpes inn i glassfiber og polyester. ? mvh najevo Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Hei alle båtvenner ! jeg har et oppussing / ombyggingsprosjekt på gang, er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt sandwichlaminat, som kan støpes inn i glassfiber og polyester. ? mvh najevo <{POST_SNAPBACK}> Er det PVC skum du mener, devinycell eller tilsvarende? Velkommen til baatplassen forresten. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
OdinIII Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Divinycell kjøpes hos DIAB i Asker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.