Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

krepsen1972 skrev for 22 timer siden:

Det er en ibiza 24 med 250 hk påhengs :) 

Jeg husker du hadde en annen tråd for en liten tid siden.

Har du fått prøvd den nye (3x14,75x23) Suzuki propellen? Er det denne som vibrerer litt? Lager litt lyd på helt sakte fart? Siden du vurderer optimalisering, mener jeg. Har du fått testet fart og turtall? Hvis du kan opplyse om dette og hvordan båten oppfører seg med denne propellen, vil det gjøre det lettere å si noe om dette er en propell som passer bra, eller om det kanskje finnes bedre alternativer.:smiley:

Solseng

Solseng

Har du fått prøvd den nye (3x14,75x23) propellen? Er det denne som vibrerer litt? Lager litt lyd på helt sakte fart? Siden du vurderer optimalisering, mener jeg. Har du fått testet fart og turtall? Hvis du kan opplyse om dette og hvordan båten oppfører seg med denne propellen, vil det gjøre det lettere å si noe om dette er en propell som passer bra, eller om det kanskje finnes bedre alternativer.:smiley:

Solseng

Solseng

Har du fått prøvd den nye (3x14,75x23) propellen? Er det denne som vibrerer litt? Lager litt lyd på helt sakte fart? Siden du vurderer optimalisering, mener jeg. Har du fått testet fart og turtall? Hvis du kan opplyse om dette, vil det gjøre det lettere å si noe om dette er en propell som passer bra, eller om det kanskje finnes bedre alternativer.:smiley:

• Create New...