Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Takker, det ser ut til at flensbolt er et anerkjent navn. Og slike bolter/skruer selges jo selvfølgelig med mange forskjellige karakteristikker og kvaliteter.

Her et bildet av dekslet over termostaten, nypusset og uten rester av gammel pakning. Her skal det ikke bli noen ny lekkasje mot pakningen! Det så værre ut ved demontering.

Ellers begynner vel dette å bli vel personlig, men jeg har ikke noen egen blogg. Kanskje dette kan være nyttig for andre? Som medlem på forumet helt fra starten er det nok mange som følger med. Dette er krevende, så arrester meg om jeg skriver noe "tull".

deksel_pusset.jpg.381821c3082e4dbfc9406ccd59c5319d.jpg

deksel_upusset.jpg.0c6beeb6d511e2c649ef476c077cdd64.jpg

Lars H.

Lars H.

Takker, det ser ut til at flensbolt er et anerkjent navn. Og slike bolter/skruer selges jo selvfølgelig med mange forskjellige karakteristikker og kvaliteter.

Her et bildet av dekslet over termostaten, nypusset og uten rester av gammel pakning. Her skal det ikke bli noen ny lekkasje mot pakningen!

Ellers begynner vel dette å bli vel personlig, men jeg har ikke noen egen blogg. Kanskje dette kan være nyttig for andre? Som medlem på forumet helt fra starten er det nok mange som følger med. Dette er krevende, så arrester meg om jeg skriver noe "tull".

deksel_pusset.jpg.381821c3082e4dbfc9406ccd59c5319d.jpg

• Create New...