Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

De jeg har er ikke på siden til strømløs.no lenger, men jeg tror dette er ‘lillebroren’ fra samme produsent. Virker som om en del av de rimelige er såkalt partisalg - det var også de jeg kjøpte. Det samme gjelder jo sparelys.no så vidt jeg kan se. Antar de får inn en container eller noe slikt da og setter lav pris for å få ut partiet.

Hadde jeg handlet nå så hadde det nok blitt 2 sånne 390W Sunpower som er satt ned en tusenlapp nå, da disse gir mye effekt/m2 og dermed mindre ekstra vekt på taket.

Jeg har dog ingen problemer med skygge. Hadde jeg hatt det hadde jeg kikket nærmere på disse såkalte ‘hot spot’ panelene som iflg innsalget skal forbikople på cellenivå ved skygge.

Fantino

Fantino

De jeg har er ikke på siden til strømløs.no lenger, men jeg tror dette er ‘lillebroren’ fra samme produsent. Virker som om en del av de rimelige er såkalt partisalg - det var også de jeg kjøpte. Det samme gjelder jo sparelys.no så vidt jeg kan se. Antar de får inn en container eller noe slikt da og setter lav pris for å få partiet.

Hadde jeg handlet nå så hadde det nok blitt 2 sånne 390W Sunpower som er satt ned en tusenlapp nå, da disse gir mye effekt/m2 og dermed mindre ekstra vekt på taket.

Jeg har dog ingen problemer med skygge. Hadde jeg hatt det hadde jeg kikket nærmere på disse såkalte ‘hot spot’ panelene som iflg innsalget skal forbikople på cellenivå ved skygge.

• Create New...