Jump to content

Vinter lagring

EIRINA

Recommended Posts

Flere gode råd m.h.p. fjerning av sorte striper. Jeg har meget god erfaring med "Black Streak Remover" fra Biltema. Kjøp en flaske av denne og en pakke med slike stive insektsvamper. Kompinasjonen av disse to tok de mest gjenstridige svarte strekene. Spray på, vent 20 sek, vask med svampen og skyll umiddelbart!!! Viktig å skylle med en gang, gjerne med høytrykkspyler!

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Autosol tar alt av striper og møkk på plastbåten. Litt Autosol rett på en fille og gni av. Tørk over med en ren klut og båten er både blank og ren i en operasjon. Noen påstår at det er slipemidler i Autosol så båten blir matt etter flere gangers bruk, men jeg har brukt dette som eneste vask og polering i 10 år uten problemer. Har alltid hatt den blankeste båten i havna gjennom hele sesongen.

tuffff

Autosol tar alt av striper og møkk på plastbåten. Litt Autosol rett på en fille og gni av. Tørk over med en ren klut og båten er både blank og ren i en operasjon.  Noen påstår at det er slipemidler i Autosol så båten blir matt etter flere gangers bruk, men jeg har brukt dette som eneste vask og polering i 10 år uten problemer. Har alltid hatt den blankeste båten i havna gjennom hele sesongen.

tuffff

<{POST_SNAPBACK}>

Etter det jeg har brakt på det rene, finnes det mange Autosol produkter, akkurat hvilken variant er det du pleier å bruke??

Jeg har brukt den på tube eller 1 kg boks som heter kromglans polish eller noe sånt. Det er en pasta og fåes på de fleste bensinstasjoner. Perfekt til å ta bort rustflekker fra syrefaste beslag og rekker og sånt også. Har alltid en tube liggende i båten.

Tar de gule møkkrennene i vannlinjen, merker etter fendere, eksosstriper - hva som helst. Kan ikke være uten jeg i hvert fall.

tuffff

Jeg har brukt den på tube eller 1 kg boks som heter kromglans polish eller noe sånt. Det er en pasta og fåes på de fleste bensinstasjoner. Perfekt til å ta bort rustflekker fra syrefaste beslag og rekker og sånt også. Har alltid en tube liggende i båten.

Tar de gule møkkrennene i vannlinjen, merker etter fendere, eksosstriper - hva som helst. Kan ikke være uten jeg i hvert fall.

tuffff

<{POST_SNAPBACK}>

Da er det den jeg har i båten - funker bra, men jeg har nok ikke brukt den til så mye som du har, nå skal båten snart opp så vi får se hvordan den tar merker og flekker fra sesongen...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...