Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

Dette ble en interessant tråd.? 

Det utrolig overraskende at det er så stort sprik mellom de forskjellige meningene.

Men jeg tar dette som lærdom og det er ingen tvil om at kontrakter jeg har benyttet ved salg båt, må gjøre det klart at forsikring (og evt medlemskap i RS) skal være i ordne før salg.

I de fleste tråder jeg har sett hvor trådstarter etter spør hva man (selv) bør ha med ved hentetur så nevnes både verktøy, ekstra reimer, dieselfilter og andre saker.

Men dette mener flere her inn at det er en selvfølge at selger skal ordne dette.

(Spesielt etter kjøper allerede har fått ned prisen 10-15K :crazy::giggle:)

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

Det ble en interessant tråd.

Det utrolig overraskende at det er så stort sprik mellom de forskjellige meningene.

Men jeg tar dette om lærdom og det er ingen tvil om at kontrakter jeg har benyttet ved salg båt må gjøre det klart at forsikring (og evt medlemskap i RS) skal være i ordne før salg.

I de fleste tråder jeg har sett hvor trådstarter etter spør hva man (selv) bør ha med ved hentetur så nevnes både verktøy, ekstra reimer, dieselfilter og andre saker.

Men dette mener flere her inn at det er en selvfølge at selger skal ordne dette.

(Spesielt etter kjøper allerede har fått ned prisen 10-15K :crazy::giggle:)

• Create New...