Jump to content

Edit History

Jokr

Jokr

Eberspächer D5 2006.

Byttet glødeplugg og glødegitter. D5 startet greit, men med litt mye hvit røyk, etter 2-3 min gikk den helt strøkent uten synlig røyk. Den brant ca 1,5 timer helt fint, så jeg slo den av.

Dagen etter startet jeg den igjen, røyk litt mye hvit, men så gikk 25A sikkringen etter 2 min. Tar ut glødepluggen, den er helt nedsotet med noen små metalperler mellom gløde spiralen,

glødepluggen var direkte kortsluttet. Prøvde en gang til med ny glødepugg, men med samme resultat, bare denn gangen skjedde det på tredje starten. Er det noen her som vet hva dette kommer av.

Jokr

Jokr

Eberspächer D5 2006.

Byttet glødeplugg og glødegitter. D5 startet greit, men med litt mye hvit røyk, etter 2-3 min gikk den helt strøkent uten synelig røyk. Den brant ca 1,5 timer helt fint, så jeg slo den av.

Dagen etter startet jeg den igjen, røyk litt mye hvit, men så gikk 25A sikkringen. Tar ut glødepluggen, den er helt nedsotet med noen små metalperler mellom gløde spiralen,

glødepluggen var direkte kortsluttet. Prøvde en gang til med ny glødepugg, men med samme resultat. Er det noen her som vet hva dette kommer av.

Jokr

Jokr

Eberspächer D5 2006.

Byttet glødeplugg og glødegitter. D5 startet greit, men med litt mye hvit røyk, etter 2-3 min gikk den helt strøkent uten synelig røyk. Den brant ca 1,5 timer helt fint, så jeg slo den av.

Dagen etter startet jeg den igjen, røyk litt mye hvit, men så gikk 25A sikkringen. Tar ut glødepluggen, den er helt nedsotet med noen små metalperler mellom gløde spiralen,

glødepluggen var direkte kortsluttet. Prøvde en gang til med ny glødepugg, men med samme resultat. Er det noen her som vet hva dette kommer av.

• Create New...