Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

For det skal man ha på det rene. Ærklærer myndigheten en grense for stengt, så er den stengt. Og går du i stengt farvann, så er det kun en ressursvurdering før vedkommende lands statsapparat lander på deg. Inte jag, inte. Og kommer man med en leid båt, beslag i båt, persontransport hjem, prosedyrer og kostnader, sette eksempel. Det holdt for meg som nordmann å passere grensa på Svinesund etter noen overnattinger og noen pakker knekkebrød fra COOP i Strömstad i bagasjen. Foran meg kom en litauer. Han kom ikke lenger enn til Svinesund før han måtte snu. Han behøvde ikke engang åpne bagasjerommet.

Hulda

Hulda

For det skal man ha på det rene. Ærklærer myndigheten en grense for stengt, så er den stengt. Og går du i stengt farvann, så er det kun en ressursvurdering før vedkommende lands statsapparat lander på deg. Inte jag, inte. Og kommer man med en leid båt, beslag i båt, persontransport hjem, prosedyrer og kostnader, sette eksempel. Det holdt for meg som nordmann å passere grensa på Svinesund etter noen overnattinger og noen pakker knekkebrød fra COOP i Strömstad i bagasjen. Foran meg kom en litauer. Han kom ikke lenger enn til Svinesund før han måtte snu.

• Create New...