Jump to content

Edit History

Bårdp

Bårdp

Etter ytterligere feilsøking har jeg kommet frem til at ulyden kommer fra det nederste løpehjulet til kompressoren. Når jeg tok av den reimen ble det stille. Men på akkurat det løpehjulet var umbrakosporet i bolten ødelagt så jeg fikk det ikke av. Dette hjulet sitter jo på en fjærbelastet strammeanordning så den må vel kunne tas av i sin helhet slik at jeg kan få boret opp den skruen og skiftet løpehjulet. Men det er jo såpass trangt å komme til og en ser jo ikke stort så en tegning av hvordan dette er montert hadde vært gull.

Går ut fra at det ikke er noe problem å bruke båten uten at kompressoren er i drift.

Bårdp

Bårdp

Etter ytterligere feilsøking har jeg kommet frem til at ulyden kommer fra det nederste løpehjulet til kompressoren. Når jeg tok av den reimen ble det stille. Men på akkurat det løpehjulet var umbrakosporet i bolten ødelagt så jeg fikk det ikke av. Dette hjulet sitter jo på en fjærbelastet strammeanordning så den må vel kunne tas av i sin helhet slik at jeg kan få boret opp den skruen og skiftet løpehjulet. Men det er jo såpass trangt å komme til og en ser jo ikke stort så en tegning av hvordan dette er montert hadde vært gull.Går ut fra at det ikke er noe problem å bruke båten uten at kompressoren er i drift.

Bårdp

Bårdp

Etter ytterligere feilsøking har jeg kommet frem til at ulyden kommer fra det nederste løpehjulet til kompressoren. Når jeg tok av den reimen ble det stille. Men på akkurat det løpehjulet var umbrakosporet i bolten ødelagt så jeg fikk det ikke av. Dette hjulet sitter jo på en fjærbelastet strammeanordning så den må vel kunne tas av i sin helhet slik at jeg kan få boret opp den skruen og skiftet løpehjulet. Men det er jo såpass trangt å komme til og en ser jo ikke stort så en tegning av hvordan dette er montert hadde vært gull.

• Create New...