Rookie_332 Startet 2.Mai.2020 Del på Facebook Startet 2.Mai.2020 Høres kanskje litt rart ut men klarer ikke finne total time på motor kun trip teller som jeg har null stilt 😁 noen ideer her kjære vp evc kolleger 😁 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Koble til Vodia Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 2.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 dieselfan skrev 15 minutter siden: Koble til Vodia Du må ha eksternt utstyr for å sjekke dette går ikke å få frem noe via evc ? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Hvad EVC version har du ? Hvilken årgang er motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 3.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 (redigert) MajorAndy skrev for 1 time siden: Hvad EVC version har du ? Hvilken årgang er motoren? Står på motor 2007 men båt og motor 2008 mod 🙂 hvordan sjekker jeg evc versjon Redigert 3.Mai.2020 av Rookie_332 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Har du et display i bunden af din omdrejningstæller? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 I og med at du har tripteller og årsmodell 2007/2008, er jeg rimelig sikker på at du har EVC-C motorstyring. Da finner du følgende om utlesningen i turtellerdisplayet: Du opererer displayvisningen med EVC knappene på følgende måte: Om du leser på menystrykturen, skal motorens totale gangtimer kunne leses ut under Mätaremeny. Triptelleren leses ut og nullstilles i Färdmeny Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 3.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Takker ja men fikk ikke de ekstra menyene der kun , fart, vantemp , djup,trip tel, install ergo ikke återstål brensle , gångtimar,og del meny ? Men var ute i dag fylte diesel tror jeg kom borti den streken på venstre side av panelet tror det er en multifunksjons knapp trodde det bare var for lys justering og da kom brått opp total timeantall og flere av de andre menyene ?? Men jeg hadde akkurat fylt diesel så har ikke rukket å se over da vi var på tur 😁 Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Rookie_332 skrev 11 minutter siden: ... tror jeg kom borti den streken på venstre side av panelet tror det er en multifunksjons knapp trodde det bare var for lys justering og da kom brått opp total timeantall og flere av de andre menyene ... Det er vel nettopp det den ‘’-‘’ knappen skal gjøre; ta deg inn i disse menyene. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 3.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Bonus skrev 4 minutter siden: Det er vel nettopp det den ‘’-‘’ knappen skal gjøre; ta deg inn i disse menyene. Ah ha litt flaut skjønner nå 😁 Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Rookie_332 skrev 9 minutter siden: Ah ha litt flaut skjønner nå 😁 Absolutt ingenting å være flau for. Det viktigste er at du lærer å bruke alle mulighetene i systemet Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 3.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Takker for all hjelp 😉👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.