Jomes Startet 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2020 Svigersønn har kjøpt seg solux 24. Ser ut til at instrument panelet er originalt. Sitter en yanmar i den. Det er 3 røde lamper ved tenningen. Noen som vet hvilke lamper som er til hva? Se bilde. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
mawilu Svart 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Oljetrykk,lading dynamo ,vanntemphøy rekkefølgen husker jeg ikke men vannalarm lyser normalt ikke .sett på nøkkelstrøm uten å starte ta an ledning til oljetrykk på motor ,da har du rekkefølgen lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 3.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Takk for svar. Trenger rekkefølgen! Kun en som lyser, det er når jeg vrir om nøkkelen. Kanskje oljetrykket det da. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Olevine Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Da er det nok ei lampe som ikke virker. Ladelampa skal lyse når tenningen er på og dynamo ikke lader. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Det skal også oljelampa ,gjør som jeg foreslo først slukker lampa er det oljelampa som har lys.eventuelt kan du måle på batteriet 12,7 før motoren er startet 14,5 ca med motor igang slukker lyset ditt da er det lading Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.