Larris14 Startet 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2020 Jeg har fått noen stygge hakk i motordekslet til min Honda BF40 påhenger, antakelig under lagring eller flytting i vinter. Er det noen som har tips til hvordan jeg best kan utbedre det? Det er bare hakk i overflata, altså kosmetisk, men ganske irriterende. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Sparkel og lakkstift. Lakkstift i rett farge har nok biltema eller en annen bilsjappe Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Tror mekonomen kan finne riktig farge hvis du tar med deksel dit, hvis dette ikke er for stort å drasse på da. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Du får original Honda lakk (farge/kode /årsmodell/etc.) hos en forhandler av motoren.De kan også bestille denne i fra Kellox hvis ikke det er lagervare. Har selv brukt denne til en 2017 mod, på noen småhakk. Koster vel 150.kr for en sprayboks. Kan jo også spraye litt, i et lite lokk, og bruke pensel hvis det er lettere. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 3.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2020 Du må sparkle opp ripene og så lakkere. Det er ikke veldig lett å få dette pent og du trenger endel forskjellige produkter. Søk på tuben hvordan man sparkler bulker og skygger ut lakk med bruk av spraybokser. Alternativ to er å fylle opp ripene med lakk for å dekke grunningen og være fornøyd med en jobb som ser grei ut på 3 m isteden for riper som syntes på mange meter mer enn 3. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.