Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Takk skal dere ha gutter. Tror jeg henger meg på de som skifter de først når det er behov. Selv er jeg i og rundt motoren både før, under og etter en tur, så det vil ikke være noe problem for meg å følge med. Så en sprekk i en slange vil jeg oppdage umiddelbart. Diesel og tanker har jeg også full kontroll på så det skal ikke være fare for at stigerør eller slanger tetter seg pga urenheter. Var faktisk etter den tråden med tette slanger at jeg begynte å lure på det med preventivt skifte. Men da slår jeg meg til ro og nyter midnattsola som bare er noen dager unna. @Hulda, det skulle du opplevd ;) Sitte på en holme helt ute i havet og se midnattsola speile seg i speilblank sjø :wink: Og selvsagt @LarsH og dere andre også :thumbsup:

Kjellg

Kjellg

Takk skal dere ha gutter. Tror jeg henger meg på de som skifter de først når det er behov. Selv er jeg i og rundt motoren både før, under og etter en tur, så det vil ikke være noe problem for meg å følge med. Så en sprekk i en slange vil jeg oppdage umiddelbart. Diesel og tanker har jeg også full kontroll på så det skal ikke være fare for at stigerør eller slanger tetter seg pga urenheter. Var faktisk etter den tråden med tette slanger at jeg begynte å lure på det med preventivt skifte. Men da slår jeg meg til ro og nyter midnattsola som bare er noen dager unna. @Hulda, det skulle du opplevd ;) Sitte på en holme helt ute i havet og se midnattsola speile seg i speilblank sjø :wink:

Kjellg

Kjellg

Takk skal dere ha gutter. Tror jeg hemger meg på de som skifter de først når det er behov. Selv er jeg i og rundt motoren både før, under og etter en tur, så det vil ikke være noe problem for meg å følge med. Så en sprekk i en slange vil jeg oppdage umiddelbart. Diesel og tanker har jeg også full kontroll på så det skal ikke være fare for at stigerør eller slanger tetter seg pga urenheter. Var faktisk etter den tråden med tette slanger at jeg begynte å lure på det med preventivt skifte. Men da slår jeg meg til ro og nyter midnattsola som bare er noen dager unna. @Hulda, det skulle du opplevd ;) Sitte på en holme helt ute i havet og se midnattsola speile seg i speilblank sjø :wink:

• Create New...