Jump to content

Edit History

Korsfjord

Korsfjord

Da er jeg igang med impellerbytte. Alle boltene til undervannshuset løsnet lett?Sjekket en film på YouTube, og så at det måtte løsnes på noe innenfor silen til kjølevannsinntaket. Se bildet:hva er det man ser her? Går ut fra at det er overføringen fra girvelgeren? 

Ser ut som et rør eller et stag som er skjøtet, og som må skrus fra hverandre, slik jeg har gjort. På filmen tar man av den øvre mutteren, men henger godt på staget /røret. Den må vel av for å få undervannshuset helt av, i alle fall så stopper det i den når jeg tar det ned. På filmen var for øvrig den mutteren som var nederst hos meg, øverst. 

Jeg er redd for å ødelegge noe, så håper jeg får løsnet det på noe vis. Noen som har tips? 

Redigert : ser på nytt på filmen  at jeg må få skjøvet mutteren oppover på staget slik at jeg kan fjerne en nylonforing som stopper mutteren. 

IMG_20200509_191019.jpg

Korsfjord

Korsfjord

Da er jeg igang med impellerbytte. Alle boltene til undervannshuset løsnet lett?Sjekket en film på YouTube, og så at det måtte løsnes på noe innenfor silen til kjølevannsinntaket. Se bildet:hva er det man ser her?

Ser ut som et rør eller et stag som er skjøtet, og som må skrus fra hverandre, slik jeg har gjort. På filmen tar man av den øvre mutteren, men henger godt på staget /røret. Den må vel av for å få undervannshuset helt av, i alle fall så stopper det i den når jeg tar det ned. På filmen var for øvrig den mutteren som var nederst hos meg, øverst.

Jeg er redd for å ødelegge noe, så håper jeg får løsnet det på noe vis. Noen som har tips? 

IMG_20200509_191019.jpg

Korsfjord

Korsfjord

Da er jeg igang med impellerbytte. Alle boltene til undervannshuset løsnet lett?Sjekket en film på YouTube, og så at det måtte løsnes på noe innenfor silen til kjølevannsinntaket. Se bildet:hva er det man ser her?

Ser ut som et rør eller et stag som er skjøtet, og som må skrus fra hverandre, slik jeg har gjort. På filmen tar man av den øvre mutteren, men henger godt på staget /røret. Den må vel av for å få undervannshuset helt av, i alle fall så stopper det i den når jeg tar det ned. Jeg er redd for å ødelegge noe, så håper jeg får løsnet det på noe vis. Noen som har tips? 

IMG_20200509_191019.jpg

• Create New...