GVH1979 Startet 3.Mai.2020 Del på Facebook Startet 3.Mai.2020 Heisann. Trenger noen tips her. Jeg har nevnte trykkvannspumpe i båten og i dag var det overhode ikke noe vann eller trykk i kranene til tross for at jeg hadde fullt opp ferskvannstanken. Den virket på fredag, jeg tømte da systemet for vann for at ikke tanken skulle bli stående forlenge med «gammelt» vann. Jeg mistenker at problemet kan ligge her, men pumpen skal være selvprimende og tåle å tørrkjøres. Kan det likevel hende at jeg må tre meg inn på en kran og suge til vannet når pumpa? Jeg hører pumpa går, og skrudde den fra hverandre uten å finne noen åpenbare feil. Er det noen som har noen forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 3.Mai.2020 Del på Facebook Svart 3.Mai.2020 Ville prøvd å koble kjeften på en kran og suge litt og se hva som skjer. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
GVH1979 Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2020 Da kom spruten tilbake! Viste seg at en real sugejobb var det som skulle til. 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.