Båtlos Startet 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2020 Jeg har forsøkt å søke på nett etter diagnose kit og diagnoseverktøy men finner ikke noe. Jeg har en Nanni 200hk T4 - 2011 modell og har en blind alarm på høyt trykk i turboen. Det stemmer ikke slik at jeg vil ha alarmen og varsellampa avslått. Nanni har et helt spesielt adapteruttak for diagnosekjøring. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 hei Dette er en mye brukt slitesterk toyotamotor. Du skriver; Nanni har et helt spesielt adapteruttak for diagnosekjøring. Vil det si at du har sjekket at motoren ikke har et standard toyota adapteruttak ? Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 mulig du må ha en overgang av denne type for å koble til diagnoseverktøy ? https://www.joom.com/en/products/1505898997952457195-86-1-26193-2439257489 - The cable has two connectors: one is for Toyota 12 Pin connector, another is 16 Pin OBD OBDII connector. Merk deg at jeg ikke på noen måte er ekspert på dette, men liker å "prøve å finne ut av ting..." Sitér dette innlegget Link to post
Båtlos Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Hei,takk for fint tips. Fikk ikke bestilt da de ikke leverte til Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius II Svart 4.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2023 Har du funnet noe adaptor til denne motoren ? Jeg letter også noe som vil passe til denne kontakten Mvh Mike Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.