båteier007 Startet 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2020 Kalesjen til min Lasse 15 har vært en av de mange offrene for snøtung vinter, dette har ført til noen skader på kalasjen. legger ved bilder - knekte rørendefester, bestiller nye deler - kalasjen har blitt revet opp i sømmene som holder kalasjestengene fast i duken, her trenger jeg hjelp til en løsning på hvordan jeg skal få sydd/satt sammen duken og stengene sammen igjen på en måte som er tett, noen forslag/tips? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Dette vil en kalesjemaker fikse for deg kjapt og greit. Ofte bedre enn å begynne å styre med noe selv + du får garanti på jobben. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
rippie Svart 6.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2020 Om du er på budsjett: jeans nål og bjørnetråd Om du tar den til en kalesjemaker, kan du få sydd inn en glidelås hvor man trer inn stanga. Da er det mye lettere å ta den av Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.