Jump to content

Edit History

Smion

Smion

Napoli skrev 35 minutter siden:

Den ser ut til å være et enkelt prosjekt. Treverket trenger litt olje, resten trenger en grundig vask. Som sagt - sjekk akterspeilet, disse båtene er bygget for 60hk, men er ofte brukt med mer. 

90hk Yamaha er helt riktig motor.

Jeg byttet kalesje, seter og puter til nytt i min, mener det kom på ca 20 000,- for 6-7 år siden.

Hm. Bør jo være overkommelig. Skal absolutt sjekke akterspeilet ja. Ser at det er flere som har satt avsindig store motorer på denne båten etter litt surfing her på forumet, ikke rart det kommer sprekker med 200kg på hekken...   Men har du noen innspill til prisen den ligger ute til? Jeg synes kanskje det virker noe høyt mtp. tilstanden den er i og alder på motor (86) og småplukk som må ordnes. Innser at det er spesielt mange som vil kjøpe båt i år, så noe "coronainflasjon" regner jeg jo med... Ser at jeg fortsatt kan få kjøpt originalt interiør hos westermoen i grimstad, det er jo også et pluss.

Smion

Smion

Napoli skrev 2 minutter siden:

Den ser ut til å være et enkelt prosjekt. Treverket trenger litt olje, resten trenger en grundig vask. Som sagt - sjekk akterspeilet, disse båtene er bygget for 60hk, men er ofte brukt med mer. 

90hk Yamaha er helt riktig motor.

Jeg byttet kalesje, seter og puter til nytt i min, mener det kom på ca 20 000,- for 6-7 år siden.

Hm. Bør jo være overkommelig. Skal absolutt sjekke akterspeilet ja. Ser at det er flere som har satt avsindig store motorer på denne båten etter litt surfing her på forumet, ikke rart det kommer sprekker med 200kg på hekken...   Men har du noen innspill til prisen den ligger ute til? Jeg synes kanskje det virker noe høyt mtp. tilstanden den er i og alder på motor (83) og småplukk som må ordnes. Innser at det er spesielt mange som vil kjøpe båt i år, så noe "coronainflasjon" regner jeg jo med... Ser at jeg fortsatt kan få kjøpt originalt interiør hos westermoen i grimstad, det er jo også et pluss.

• Create New...