Bikkjebåt Startet 7.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2020 Har en nidelv 24 og vurderer solceller. Bør festebraketten monteres med gjennomgående eller plateskruer i dekket? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Jeg vet ikke hva slags brakett du har. Jeg brukte fleksible paneler og limte bare med Tec7. Jeg vil ha færrest mulig hull i båten. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bikkjebåt Svart 7.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Har med ramme.? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Lim den fast med vannfast monteringslim. Sitter som f. ‘No More Nails’ som selges på CO feks. Sitér dette innlegget Link to post
Bikkjebåt Svart 7.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Tek7? Elsker tek7....? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 7.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Har du noe annet du kan feste i? Kjenner ikke Nidelv 24 så godt, men på min Baltic er det en bøyle for lanterner. På den er det mulig å skru fast panelet. Festet mitt panel i det så det uten å skru gjennom dekket, men har hull for kablene. Ser ikke noen problemer med å ha gjennomgående bolt så lenge det er plass på innsiden og du får tettet godt med Tec/Sika eller lignende. Er det flatt, er nok det enkleste å gjøre som @Fantino sier. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2020 Vil du ta bilder av rammen på stedet du vil ha den. Lettere å se løsning. Tec7 henger spm bare det så jeg hadde ikke avfeid den løsningen med mindre rammen bare er ned til på to eller tre små punkter. Jeg hadde Nidelv 24 før, men ikke solceller på den. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.