Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Man kan se bort fra kondensteorien, det er en komplett umulighet. Glem det, blindspor som bare forvirrer. 

Til vanlig er kjølesystemet koblet slik at grønt vann kjøler manifoldene. Sjøvann går inn i risererne og kjøler eksosen ut. Det er et ikke ukjent problem at disse riser-bitene kan fylle en motor med vann når de ruster i filler. Derfor er disse riserene en del som har anbefalt skifteintervall. På en ny motor må det i såfall ha foreligget en feil her.

 

Vær klar over at hva som blir presentert på YouTube, eller andre plasser ikke nødvendigvis er sant. Det går tusevis av disse motorene fra arktis til ekvator. USA hadde bøttevis av slike motorer på NW Grønnland som stasjonærmotorer. Så glem kondens, den teorien sender deg ut på villspor. Kondens er en konspirasjonsteori. Kondensering i en slik manifold kan ikke bli mer enn noen få dråper. 

 

Kommende august har Huldas manifolder fra OSCO PA kjørt i 20 år uten verken rust eller kondens.

Hulda

Hulda

Man kan se bort fra kondensteorien, det er en komplett umulighet. Glem det, blindspor som bare forvirrer. 

Til vanlig er kjølesystemet koblet slik at grønt vann kjøler manifoldene. Sjøvann går inn i risererne og kjøler eksosen ut. Det er et ikke ukjent problem at disse riser-bitene kan fylle en motor med vann når de ruster i filler. Derfor er disse riserene en del som har anbefalt skifteintervall. På en ny motor må det i såfall ha foreligget en feil her.

 

Vær klar over at hva som blir presentert på YouTube, eller andre plasser ikke nødvendigvis er sant. Det går tusevis av disse motorene fra arktis til polene. USA hadde bøttevis av slike motorer på NW Grønnland som stasjonærmotorer. Så glem kondens, den teorien sender deg ut på villspor. Kondens er en konspirasjonsteori. Kondensering i en slik manifold kan ikke bli mer enn noen få dråper. 

 

Kommende august har Huldas manifolder fra OSCO PA kjørt i 20 år uten verken rust eller kondens.



×
×
  • Create New...