cmb Svart 8.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2020 Hva er egentlig problemet nå? Motor sviver godt i båten i rett miljø nå. Eller gjør den det ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 9.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 (redigert) Slik jeg ser det må det være lekkasje mellom manifold og riser. Enten er det dårlig produserte deler hvor anleggsflatene ikke er plane eller så er du sikker på at pakningene du har er riktige? Merket du forresten vandring på lavt turtall når motoren gikk? Redigert 9.Mai.2020 av Tskjei (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 18.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2020 Heisann! Takk for gode innspill. Jeg har nå dristet meg til å legge båten på vannet, og foreløpig ser det ut til å fungere greit etter litt justering av tenning og forgasser. Jeg kommer til å ta en del testturer og kontrollere motor med jevne mellomrom den første tiden, så får vi se om det dukker opp vann på feil steder eller ikke. Båten gikk knallbra på første prøvetur etter justering! Klarte 40 knop nå, mot 32 knop på en god dag med den gamle V8'ern og singelpropdrev. Har oppgradert til duoprop også nå. :) Har laget et eget innlegg angående propellstørrelse som jeg er litt usikker på. Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.