svendmb Startet 8.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2020 Hva slags erfaringer har dere med johnson pumper og motorer? Grunnen til at jeg spør er at det på min Nord west er brukt utelukkende johnson pumper. Både på vannpumpe, lensepumper og på toalettet. Disse er svindyre, noe som burde borge for solid kvalitet, men nå har jeg byttet tre pumper! Samtlige er rustet istykker innvendig pga vann inntrengning ved akslingen. Båten er tolv år gammel og har vært i min eie i 2. Har jeg bare vært maksimalt uheldig, eller er disse pumpene vilt overpriset? Sitér dette innlegget Link to post
svendmb Svart 9.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 For ordens skyld; det dreier seg om tre forskjellige pumper, to lensepumper og nå sist kverna på toalettet. Spesielt synes jeg det er rart at lensepumper ryker. Disse står stort sett tørt, selv om de står i motorrommet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.