Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

14 minutes ago, Lars H. said:

Skulle kartverket satt om fysiske merker i et slikt grumset farvann med dybder ikke over 3 - 4 meter, skulle de fått nok å gjøre. BRUK KARTET! Der er 0,5 meter'n tydelig avmerket.

grums.jpg.afb006540a7da91f84732341c4dc52d4.jpg

Her er et utsnitt av onrådet utenfor Sula på Trøndelagskysten, om de skulle merka grunnene som er der hadde de hatt jobb i mange år!! Jeg har gått leder der sammen med kjendtmann og jeg må innrømme at noen av de tar jeg ikke sjangsen på å gå alene!  litt dårlig bilde men sånn generelt ser det ut som det er spytta snus på sjøkarttet! Hovedledene sammen med kart og posisjonskontroll er veldig lette å gå! 

Screen Shot 2020-05-10 at 16.36.18.png

-morten-

-morten-

7 minutes ago, Lars H. said:

Skulle kartverket satt om fysiske merker i et slikt grumset farvann med dybder ikke over 3 - 4 meter, skulle de fått nok å gjøre. BRUK KARTET! Der er 0,5 meter'n tydelig avmerket.

grums.jpg.afb006540a7da91f84732341c4dc52d4.jpg

Her er et utsnitt av onrådet utenfor Sule på Trøndelagskysten, om de skulle merka grunnene som er der hadde de hatt jobb i mange år!! Jeg har gått leder der sammen med kjendtmann og jeg må innrømme at noen av de tar jeg ikke sjangsen på å gå alene!  litt dårlig bilde men sånn generelt ser det ut som det er spytta snus på sjøkarttet! Hovedledene sammen med kart og posisjonskontroll er veldig lette å gå! 

Screen Shot 2020-05-10 at 16.36.18.png

• Create New...