tom Cognac Startet 9.Mai.2020 Del på Facebook Startet 9.Mai.2020 Jeg fant noe krakelering under i hjørnet babord frontvindu. Brukte minisliper for å få det bort og vasket deretter med aceton før sparkling. Jeg har nok vært litt slomsete med acetonen og fått noe på vinduet/glasset(?). Det har etterlatt en skjold (se innringet med rødt). Noen som vet hvordan jeg kan få dette bort? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Lazyjack Svart 9.Mai.2020 Del på Facebook Svart 9.Mai.2020 Mistenker at det er kjørt men du kan forsøke å polere det vekk. Starte med litt grov polish/rubbing og gå mot finere og finere. Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 9.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2020 Lazyjack skrev 1 time siden: Mistenker at det er kjørt men du kan forsøke å polere det vekk. Starte med litt grov polish/rubbing og gå mot finere og finere. Takker, jeg forsøker forslaget ditt. Heldigvis er det ikke så store området Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.