Stekepanne Startet 9.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2020 Hallo. Vi har en avtagbar plate som sitter foran kompressoren til kjølekapet. Jeg har trodd at den bare satt litt dårlig festet i ene hjørnet, men da jeg tok den av i dag fant jeg ut at plata var bøyd i flere retninger. Jeg hadde ikke noe problem å bøye den over kneet, så den er litt fleksibel. Finnes det noen måte å rette den og få den til å holde seg sånn? Jeg vet ikke hvilke type plate dette er, så legger ved et bilde Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 (redigert) 12-15 mm kryssfiner med et eller annet treslag på hver side, samme som resten av båtens innredning er bygget av. Normalt ganske stiv, er den kanskje fuktig? Ser ikke slik ut heller..... Redigert 10.Mai.2020 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 10.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 Nei, den er ikke fuktig og ser ikke ut til å ha vært det noen gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.