Mercury90hk Startet 10.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2020 Hei! Jeg har en mercury 90 hk utenbordsmotor, 2 takt, ca fra 1999 Denne har blitt kjørt på quicksilver syntetisk olje fra før, og i dag var jeg litt rask å kjøpte en mineralbassert olje å blandet de sammen på en separat oljetank på motoren. Er går det Ann og mikse disse to, eller må jeg pumpe opp igjen oljen? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 10.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 Så lenge du har kjøpt olje som oppfyller kraven vil dette gå fint. Sitér dette innlegget Link to post
Mercury90hk Svart 10.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 Takk for svar! Ja, begge er av typen tcw3 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 10.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 Det er ikke noe i veien for å blande syntetisk og mineral olje så lenge kvaliteten på oljen er etter motorfabrikanten sin anbefaling - Ser det er tilfelle her så du er good to go Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.