Jump to content

Edit History

pipe

pipe

nordemoniac skrev for 8 timer siden:

I tillegg bytter jeg nok den i front som nå ikke er LED, da jeg tviler på at den er godkjent ved å sette inn en vanlig LED-pære.

Den originale kombi bauglanternen på min Searay har en to polet 10W  pære med ba15s sokkel.
Tipper du har likt.
Da er det ingen led pære å få tak i så vidt meg bekjent og egentlig skal man være glad hvis man finner en slik vanlig glødepære ett sted.
For mange år siden så lette jeg rundt oss til som fører Osram og Philips men det var det ikke mulig å få bestilt engang.
Mener å huske jeg fant til slutt på BT.
Kjøpte en eske med 10 stk og hvor de andre 9 har blitt av er en av livets mysterier.
Er rimelig sikker på at den lille lanternen med bare 10W neppe lyser like langt som kravene men på en annen side så har neppe Politiet langt nok målebånd for å håndheve regelen

pipe

pipe

nordemoniac skrev for 7 timer siden:

I tillegg bytter jeg nok den i front som nå ikke er LED, da jeg tviler på at den er godkjent ved å sette inn en vanlig LED-pære.

Den originale kombi bauglanternen på min Searay har en to polet 10W  pære med 15bs sokkel.
Tipper du har likt.
Da er det ingen led pære å få tak i så vidt meg bekjent og egentlig skal man være glad hvis man finner en slik vanlig pære ett annet sted.
For mange år siden så lette jeg rundt oss til som fører Osram og Philips men det var det ikke mulig å få bestilt engang.
Mener å huske jeg fant til slutt på BT.
Kjøpte en eske med 10 stk og hvor de andre 9 har blitt av er en av livets mysterier.
Er rimelig sikker på at den lille lanternen med bare 10W neppe lyser like langt som kravene men på en annen side så har neppe Politiet langt nok målebånd 

• Create New...