alfaalfa Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 (redigert) pipe skrev for 2 timer siden: De pærene er 1 polet og ikke 2 polet Ja, ettersom du spurte etter BA15S som er én polet...så får du svar på din forespørsel etter BA15S. BA15D derimot er to-polet (single-S, double -D) Så om du ønsker kan du selv søke etter BA15D... jeg er sikker på at du kan finne noe som da kan passe. Om det er to-polet pære du er ute etter. Maritim.no er et safe bet, -de har på lager... Redigert 26.Mai.2020 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 alfaalfa skrev 7 minutter siden: Ja, ettersom du spurte etter BA15S som er én polet...så får du svar på din forespørsel etter BA15S. BA15D derimot er to-polet (single-S, double -D) Så om du ønsker kan du selv søke etter BA15D... jeg er sikker på at du kan finne noe som da kan passe. Om det er to-polet pære du er ute etter. Maritim.no er et safe bet, -de har på lager... Bra,helt topp å få en lekse når den er lærerik som her. Er ikke på søken da pæra i fra tidlig på 2000 tallet fortsatt lyser og jeg skal ha 9 til ett eller annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
mlpugs Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 (redigert) Sparelys.no har både BA15S (LED) https://www.sparelys.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_ny.tpl&product_id=911&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=39 og BA15D (LED) https://www.sparelys.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_ny.tpl&product_id=909&category_id=66&option=com_virtuemart&Itemid=39 Flere varianter Redigert 26.Mai.2020 av mlpugs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Helt topp det! BA-bayonet, 15 diameter på hylse, S single pole... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.