Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

@Komodo; den tegningen illustrerer roropplegget veldig bra :) 

@Bitteliten; jeg kan ha lekkasje begge steder, men jeg har gjort et forsøk med å helle rødsprit oppi koppen; opp til gjengene på rorhylsa; altså under høyden til nederste pakkboks; og da lekker det ut ned under båten; mellom rorhylse og glassfiber. 

Jeg set at ordlyden i mitt forrige innlegg var litt uheldig. Da jeg skrev: «Jeg er rimelig sikker på at vannet i koppen kommer opp der;», så refererte «der» til dialogen i denne tråden om «mellom hylse og skrog». Beklager den!

Under er det et bilde fra forsøket med rødsprit:

96D544B7-7C78-477B-BE97-21955FC852A3.jpeg

Familiesnekke

Familiesnekke

@Bitteliten; jeg kan ha lekkasje begge steder, men jeg har gjort et forsøk med å helle rødsprit oppi koppen; opp til gjengene på rorhylsa; altså under høyden til nederste pakkboks; og da lekker det ut ned under båten; mellom rorhylse og glassfiber. 

Familiesnekke

Familiesnekke

@Bitteliten; jeg kan ha lekkasje begge steder, men jeg har gjort et forsøk med å helle rødsprit oppi koppen; opp til gjengene på rorhylsa; altså under høyden til nederste slangeklemme; og da lekker det ut ned under båten; mellom rorhylse og glassfiber. 

Familiesnekke

Familiesnekke

@Bitteliten; jeg kan ha lekkasje begge steder, men jeg har gjort et forsøk med å helle rødsprit oppi koppen; opp til gjengene på rorhylsa; altså under høyden til nederste slangeklemme; og da lekker det ut ned under båten; mellom rorhylse og glassfiber. 

• Create New...