Jump to content

Flybridge båt tilpasset familiebruk, budsjett og design

Goddis77

Recommended Posts

Posisjon inne og ute har wire mellom seg.

Så går det wire fra den ute til drev. 

Akkurat nå står alle til den midtre posisjonen. Min tanke var muligens å sette wire fra drev til ytre posisjon for mest mulig vandring, og la de mellom inne og ute på i midtre.

Når jeg testet de mellom inne og ute på ytre hull, så fikk jeg problemer med at hendlene ikke gikk helt i posisjon, og dermed ville ikke gassen virke. 

Gir det mening det jeg beskriver her?

Joda. Jeg henger med. Da er det altså sperre på gasspake om den ikke er helt i gir? Du må nok prøve å justere vire på gjengene. Da får du mindre vandring på forover, men nok til å komme akterover. Sikkert en hårfin balanse dette. 

Vedrørende salg, så er dette en viktig funksjon. Men det er en rimelig sak å ordne opp i. Om noen må ha den før du får orden på det, så trekk heller fra for et par timer arbeid for kyndig mann. 

Ttor skrev 43 minutter siden:

Vedrørende salg, så er dette en viktig funksjon. Men det er en rimelig sak å ordne opp i. Om noen må ha den før du får orden på det, så trekk heller fra for et par timer arbeid for kyndig mann. 

Heller mot at det er dette som skjer. 

Den virker nå, men kan gi beskjed om at vi kan være med på et tiltak i pris for å kompensere for mulig fagperson hvis det trengs.

Har ikke fått sett mer på dette her, og mest sannsynlig er det visning på fredag, mens vi kommer hjem torsdag kveld. 

Da har ny eier signert kontrakt på båten vår, og den hentes mest sannsynlig på Lørdag  :smiley:

Vil si at responsen har vært god, da det har vært 5 personer som meldte god interesse.

Første personen ba om at båten måtte reserveres han da han ville ha den, men han trakk seg plutselig.

Det var da 2-3 andre som ville ha beskjed hvis ikke første tok den.

Neste kar som var først tok den nå usett, og det er denne personen som henter den neste helg. De ville først få båten fraktet ned til Stavanger, men jeg tror at det gode været nå har gjort at de heller vil kjøre den ned selv  :smiley:

Da blir det nok å hente oss en annen båt noen dager etter overlevering hvis ting faller på plass :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...