Jump to content

Hvordan er kvaliteten på deler fra Marineparts?

Frivakt

Recommended Posts

Cerberus skrev 52 minutter siden:

Hva er en kopidel idag.

Si det. Jeg regner likevel med at når det står Volvo på eska, så har de i det minste vurdert at dette er et produkt som holder tilstrekkelig kvalitet til å selges under deres varemerke. Men hvis Marineparts er en seriøs forhandler, ivaretar de den samme kvalitskontrollen. Jeg kjenner ikke til dem, derfor spør jeg etter andres erfaring.

Bruun skrev for 2 timer siden:

Marineparts er en seriøs leverandør med mye kunnskap. Det er vel mest «originale» daler der? Vet det er noe «ikke originale», men da er dette opplyst. Ofte kan man velge. Jeg har kjøpt begge deler, lett og ringe de om du er usikker på noe

Høres lovende ut. Forsøkte å bestille der nå, men det virker som de har tekniske problemer. 

Bruun skrev for 12 timer siden:

Må bare beklage, men her har jeg lest for fort. Jeg tenker på marinedeler.no. Ikke Marineparts

Fort gjort. Jeg har bestilt et reparasjonssett til sjøvannspumpa og luftfilter - begge av merket RecMar. Ser at dette er et fabrikat som også Watski selger (210 ulike produkter). Satser på at det borger for rimelig god kvalitet.

Fikk tekniske problemer med å gjennomføre betaling på nettbutikken, men butikken kom raskt opp med alternativer for betaling.  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...