Frivakt Startet 12.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2020 Må bytte noen deler i sjøvannspumpen på en VP-motor. Ser at Marineparts har godt utvalg, grei nettbutikk og greie priser. Men dette er kopideler. Noen som har erfaring med kvaliteten på disse? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 12.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2020 (redigert) Hva er en kopidel idag.. kan ellers anbefale marinedeler.no Redigert 12.Mai.2020 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 12.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2020 Cerberus skrev 52 minutter siden: Hva er en kopidel idag. Si det. Jeg regner likevel med at når det står Volvo på eska, så har de i det minste vurdert at dette er et produkt som holder tilstrekkelig kvalitet til å selges under deres varemerke. Men hvis Marineparts er en seriøs forhandler, ivaretar de den samme kvalitskontrollen. Jeg kjenner ikke til dem, derfor spør jeg etter andres erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 12.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2020 Marineparts er en seriøs leverandør med mye kunnskap. Det er vel mest «originale» daler der? Vet det er noe «ikke originale», men da er dette opplyst. Ofte kan man velge. Jeg har kjøpt begge deler, lett og ringe de om du er usikker på noe Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 12.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2020 Bruun skrev for 2 timer siden: Marineparts er en seriøs leverandør med mye kunnskap. Det er vel mest «originale» daler der? Vet det er noe «ikke originale», men da er dette opplyst. Ofte kan man velge. Jeg har kjøpt begge deler, lett og ringe de om du er usikker på noe Høres lovende ut. Forsøkte å bestille der nå, men det virker som de har tekniske problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Må bare beklage, men her har jeg lest for fort. Jeg tenker på marinedeler.no. Ikke Marineparts Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Ferskvannspumpa til en av mine VP2030 jeg kjøpte derfra har fungert fint, lokket til varmeveksleren var søppel. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Bruun skrev for 12 timer siden: Må bare beklage, men her har jeg lest for fort. Jeg tenker på marinedeler.no. Ikke Marineparts Fort gjort. Jeg har bestilt et reparasjonssett til sjøvannspumpa og luftfilter - begge av merket RecMar. Ser at dette er et fabrikat som også Watski selger (210 ulike produkter). Satser på at det borger for rimelig god kvalitet. Fikk tekniske problemer med å gjennomføre betaling på nettbutikken, men butikken kom raskt opp med alternativer for betaling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.