Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Jeg kjenner båtboer som leier relativt rimelig båtplass i sommerhalvåret i Frognerkilen i Oslo mot medlemskap i båtforening, i en marina der det ikke er lovlig å bo i båten utenom sesongen. Om vinteren flytter han til Aker Brygge der det er lovlig og relativt rimelig pakkepris om vinteren, samt gode fasiliteter. Han sier han er veldig fornøyd med ordningen. Den marinaen jeg her tenker på tar ikke båter opp til 45 fot (men det finnes jo sikkert andre). Tipset mitt gjelder derfor spesielt Aker brygge, med kort vei til Jernbane, buss og T-bane.

NilsPils

NilsPils

Jeg kjenner båtboer som leier relativt rimelig båtplass i sommerhalvåret i Frognerkilen i Oslo mot medlemskap i båtforening, i en marina der det ikke er lovlig å bo i båten utenom sesongen. Om vinteren flytter han til Aker Brygge der det er lovlig og relativt rimelig pakkepris om vinteren, samt gode fasiliteter. Han sier han er veldig fornøyd med ordningen. Den marinaen jeg her tenker på tar ikke båter opp til 45 fot, men det finnes jo sikkert andre . . . .

• Create New...